Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prodaja automobila u Njemačkoj naglo pala za čak 30 posto, a zna se i razlog

Autor: Poslovni.hr/Hina
03. listopad 2018. u 08:37
Podijeli članak —
Foto: Getty Images

Rujanski pad nadovezuje se na skok prodaje u kolovozu, potaknut popustima koje su proizvođači ponudili kako bi se riješili starijih modela.

Prodaja novih automobila u Njemačkoj naglo je pala u rujnu, pokazali su novi službeni podaci, ocrtavajući muke brojnih proizvođača s novim, strožim europskim testovima ispuštanja štetnih plinova.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U Njemačkoj su u rujnu registrirana ukupno 200.134 nova automobila, čak 30,5 posto manje nego u istom mjesecu prošle godine, izvijestila je agencija za transport KBA.

Prodaja novih automobila u Njemačkoj naglo je pala u rujnu, pokazali su novi službeni podaci, ocrtavajući muke brojnih proizvođača s novim, strožim europskim testovima ispuštanja štetnih plinova.

U Njemačkoj su u rujnu registrirana ukupno 200.134 nova automobila, čak 30,5 posto manje nego u istom mjesecu prošle godine, izvijestila je agencija za transport KBA.

Rujanski pad nadovezuje se na skok prodaje u kolovozu, potaknut popustima koje su proizvođači ponudili kako bi se riješili starijih modela prije stupanja na snagu strožeg standarda testiranja (WLTP).

Novi standard trebao bi bolje odražavati stvarnu emisiju ispušnih plinova u vožnji, a uveden je nakon skandala s lažiranjem podataka o emisijama štetnih plinova uz pomoć odgovarajućeg softvera na regulatornim testovima, zbog čega je naknadno širom svijeta povučeno više milijuna dizelskih automobila.

Uvođenje novog standarda jedan je od razloga za nagle oscilacije u broju prodanih automobila u kolovozu i rujnu, napominje AFP.

Podaci KBA pokazuju također da je zbog problema s ispunjavanjem novih kriterija tržišni udio Volkswagena u rujnu pao na samo 10,1 posto, s 19,1 posto koliko je iznosio u istom mjesecu prošle godine.

Pretekao ga je BMW čiji je tržišni udio u prošlom mjesecu iznosio 12,3 posto, ali i Mercedes, s udjelom od 11,2 posto. Ispred VW-a našao se čak i Opel, u vlasništvu Peugeota, s tržišnim udjelom od 10,2 posto.

Ujedno je unatoč manjem ukupnom broju prodanih automobila dodatno smanjen tržišni udio dizelskih automobila, spustivši se na samo 29,3 posto. Usporedbe radi, tržišni udio benzinaca iznosio je 64,3 posto.

Autor: Poslovni.hr/Hina
03. listopad 2018. u 08:37
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Da je u Engleskoj, napisali bi Brexit a ovako muljaju.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close