Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U 2018. u Hrvatskoj već registrirano 100.000 ‘novih’ automobila, ovo su najtraženiji modeli

Autor: Poslovni.hr
28. rujan 2018. u 08:34
Podijeli članak —
Foto: Slavko Midžor / Pixsell

U prvim je mjesecima prosječna starost 50.193 osobnih automobila i 5173 lakih gospodarskih vozila bila 7,2 godine.

U prvih osam mjeseci u Hrvatsku je uneseno 50.453 rabljenih osobnih automobila, a u isto je vrijeme, prema podacima Promocije plus, registrirano 47.167 novih. Tako smo u dva kvartala ove godine, kumulativno s unosom rabljenih i prodajom novih, došli skoro do 100.000 “novih” registracija osobnih automobila u Hrvatskoj. Lani je u cijeloj godini registrirano 55.193 rabljenih osobnih automobila iz unosa i 50.769 novih automobila, piše Večernji list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dakle, “unosni lobi” još uvijek ima trend rasta, a vjerojatno će rasti još i više s obzirom na poskupljenja novih automobila od 1. rujna, kada je na snagu stupila obveza homologiranja novih automobila prema novom WLTP ciklusu. Potrošnja i ispust CO2 su realniji (veći) pa su i trošarine porasle, unatoč tome što se do daljnjega pri izračunu trošarina primjenjuje korelirani NEDC ciklus ispusta CO2. Carinska uprava još uvijek “prati situaciju” i priprema se na određeno djelovanje koje bi trebalo neutralizirati veće vrijednosti ispusta CO2 pri obračunu trošarina, kako to i nalaže Europska komisija. 

U prvih osam mjeseci u Hrvatsku je uneseno 50.453 rabljenih osobnih automobila, a u isto je vrijeme, prema podacima Promocije plus, registrirano 47.167 novih. Tako smo u dva kvartala ove godine, kumulativno s unosom rabljenih i prodajom novih, došli skoro do 100.000 “novih” registracija osobnih automobila u Hrvatskoj. Lani je u cijeloj godini registrirano 55.193 rabljenih osobnih automobila iz unosa i 50.769 novih automobila, piše Večernji list.

Dakle, “unosni lobi” još uvijek ima trend rasta, a vjerojatno će rasti još i više s obzirom na poskupljenja novih automobila od 1. rujna, kada je na snagu stupila obveza homologiranja novih automobila prema novom WLTP ciklusu. Potrošnja i ispust CO2 su realniji (veći) pa su i trošarine porasle, unatoč tome što se do daljnjega pri izračunu trošarina primjenjuje korelirani NEDC ciklus ispusta CO2. Carinska uprava još uvijek “prati situaciju” i priprema se na određeno djelovanje koje bi trebalo neutralizirati veće vrijednosti ispusta CO2 pri obračunu trošarina, kako to i nalaže Europska komisija. 

No, do tada će unos automobila i dalje cvasti. U prvim je mjesecima prosječna starost 50.193 osobnih automobila i 5173 lakih gospodarskih vozila bila 7,2 godine. Najtraženiji model iz unosa je uvjerljivo i dalje VW Golf s 5496 registracija ispred Renault Meganea (2255). Slijedi VW Passat (2140), pa BMW Serije 3, Ford Focus, Opel Astra, Renault Clio, Audi A4, Audi A3, BMW Serije 1…

Autor: Poslovni.hr
28. rujan 2018. u 08:34
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close