Teza Andyja Warhola kako će u budućnosti svi biti popularni na 15 minuta tek zadnjih godina poprimila je svoje zlokobno i nimalo ugodno značenje. Tamo šezdesetih godina prošlog stoljeća morala je ta teza zvučati malo čudno, medijima i smiješno, a ljudima čak nerazumljivo.
Međutim, danas u eri društvenih mreža, bezbroj internetskih portala, blogova i mobilne tehnologije teza postavljena tih davnih godina zvuči zastrašujuće jer u sebi više ne nosi osjećaj slobode kroz koji ukazuje kako će svaka individua na ovom svijetu (obrazovana, pametna, elokventna i sl.) dobiti svoj zasluženi prostor kako bi to možda tada tumačili neki futuristi (utopisti), već u sebi sadrži toliko jednostavnu, a istinitu bit populizma koji banalnostima sigurno i brzo sve nas vodi u propast.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu