Reklamna agencija Imago Ogilvy, dio grupe Imago, preuzela je Drap, agenciju za digitalno oglašavanje.
Ovakva poslovna transakcija, u kojoj jedna od vodećih marketinških domaćih agencija, a svakako i jedna od najiskusnijih, s 26 godina u komunikacijskom biznisu, kupuje agenciju koja je prva u nas počela ozbiljno s kampanjama u online medijima, svojevrsna je prekretnica. Dosad su samo dugo surađivali (primjerice Drap je bio digitalni partner Imagove kampanje Wing of Love za vodu Janu, koja je osvojila nagradu za marketinšku izvrsnost Cannes Lions, zasad jedinu u Hrvatskoj, op.a.), a sad će skupa i djelovati. Tijekom ovog mjeseca preuzimanje će biti dovršeno. Direktor Imaga Damir Ciglar potvrdio je za Poslovni dnevnik da je riječ o velikoj stvari. "Ne znam ni za jedno preuzimanje u ovakvom obujmu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu