Hrvatske tvrtke imaju znatan potencijal za snažnije brendiranje putem eko-oznaka, a Hrvatska gospodarska komora (HGK) započela je niz aktivnosti usmjerenih na podizanje svijesti kod proizvođača i pružatelja usluga o koristima koje takve oznake nose, s naglaskom na oznaku EU Ecolabel, izvijestila je u ponedjeljak HGK.
Direktorica sektora za energetiku i zaštitu okoliša HGK-a Marija Šćulac Domac napominje da je tržište preplavljeno tzv. eko-oznakama koje to zapravo nisu, jer ne uključuju postupak neovisne verifikacije od treće strane te ne sagledavaju okolišna svojstva. HGK ističe dvije oznake koje govore da su proizvodi "zeleni": nacionalni znak zaštite okoliša 'Prijatelj okoliša' i europski znak 'EU Ecolabel'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu