Kreatori sadržaja na YouTubeu mogu biti moćni saveznici brenda, a ovaj je oblik suradnje izmijenio cjeloviti pristup marketingu. Bez obzira plaća li brend kreatorima sadržaja kako bi promovirali proizvod i usluge ili da izgrade zajednicu koja će povećati konverzije na webu, suradnja s kreatorima na YouTubeu može biti korisna u svakom segmentu prodajnog lijevka.
Nove generacije vjeruju u ono što kreatori na YouTubeu kažu te slušaju koje proizvode i robne marke preporučuju. Njihova publika je vrlo angažirana i uvijek dostupna. Zbog tih razloga, a i drugih o kojima smo pisali u članku Zašto novi potrošači imaju više povjerenja u riječi influencera, više od 90 posto korisnika društvenih mreža kupuje nakon što vidi određeni proizvod ili uslugu online, a 33 posto njih navodi da su im kreatori pouzdani izvor pri donošenju odluke o kupovini. Riječ je o rezultatima istraživanja platforme za kupce Geometry Global, dobivenim na temelju odgovore 1000 ispitanika Generacija Z i Y pa do baby boomera.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu