Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tvrtka u koju je uložio i Kobe Bryant nazivaju noćnom morom za Pepsi i Coca-Colu

Autor: Tomislav Pili
16. kolovoz 2018. u 08:02
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Proslavljeni NBA košarkaš uložio je u tu kompaniju još 2013. godine, dvije godine nakon njezina osnutka.

Body Armor, američka tvrtka za energetska pića za sportaše u koju je uložila i košarkaška zvijezda Kobe Bryant, našla se na meti interesa Coca-Cole. Kako u srijedu prenose američki mediji, kako bi uhvatila korak s vječitim rivalom Pepsijem i njegovim tržišnim hitom Gatoradeom, Coca-Cola je kupila za sada nepoznati udjel u Body Armoru.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tajna uspjeha
Analitičari Wells Fargoa nedavno su Body Armor nazvali "najgorom noćnom morom" za Coca-Colu i Pepsi koji dominiraju tržištem sportskih napitaka vrijednim preko milijardi dolara. Prema navodima Reutersa, Coca-Cola će postati drugi najveći dioničar Body Armora dok bi Kobe Bryant trebao ostati treći. Inače, proslavljeni NBA košarkaš uložio je u tu kompaniju još 2013. godine, dvije godine nakon njezina osnutka.

Body Armor, američka tvrtka za energetska pića za sportaše u koju je uložila i košarkaška zvijezda Kobe Bryant, našla se na meti interesa Coca-Cole. Kako u srijedu prenose američki mediji, kako bi uhvatila korak s vječitim rivalom Pepsijem i njegovim tržišnim hitom Gatoradeom, Coca-Cola je kupila za sada nepoznati udjel u Body Armoru.

Tajna uspjeha
Analitičari Wells Fargoa nedavno su Body Armor nazvali "najgorom noćnom morom" za Coca-Colu i Pepsi koji dominiraju tržištem sportskih napitaka vrijednim preko milijardi dolara. Prema navodima Reutersa, Coca-Cola će postati drugi najveći dioničar Body Armora dok bi Kobe Bryant trebao ostati treći. Inače, proslavljeni NBA košarkaš uložio je u tu kompaniju još 2013. godine, dvije godine nakon njezina osnutka.

 

288 milijuna

dolara vrijedi prodaja Body Armora, procjenjuju analitičari

Bivši igrač Los Angeles Lakersa potom je ušao i u upravu Body Armora. Analitičari Wells Farga, oslanjajući se na podatke Nielsena, procjenjuju da je prodaja Body Armora jurnula 90 posto u proteklih godinu dana na 288 milijuna dolara. Time je postao pravo čudo na tamošnjem stagnirajućem tržištu sportskih napitaka. Tajna uspjeha je u fokusiranju na potrošače koji traže zdravije alternative izotoničnim napicima. 

Naime, Body Armor u proizvodnji napitaka koristi sirovine poput kokosove vode te zdrav(iji)h zaslađivača što rezultira i višom cijenom njegovih napitaka. "Ne bi bili iznenađeni kada bi Coca-Cola preuzela i ostatak Body Armora", ističu analitičari Wells Farga. Moguće povećanje udjela najavila je i sama Coca-Cola. Osim Bryanta, u tvrtku je 2016. godine 20 milijuna dolara uložio i Dr Pepper Snapple stekavši udjel od 15,5 posto. No, prema mišljenju analitičara, nakon ulaska Cole, suradnji Body Armora i Dr Peppera je odzvonilo.   

Još jednom doveo Colu
Zanimljivo je da je suosnivač Body Armora Mike Repole uspio još jednom privući diva gaziranih pića.  Naime, Repole je 2007. prodao Coca-Coli udjel u tvrtki Glacéau, punionici funkcionalnih voda. Šef Coca-Cole za Sjevernu Ameriku Jim Dinkins izjavio je kako Repole i njegov tim imaju jedinstvenu sposobnost prepoznati potrebe potrošača.

Autor: Tomislav Pili
16. kolovoz 2018. u 08:02
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Funkcionalna voda.

Hebeš mi sve , cure i dečki milenijci, vi ste osuđeni na izumiranje, zajedno sa japancima koji su je izmislili.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close