Ispod, točnije, jer, prema studiji Prometnog fakulteta, napravit će se dva tunela koji će vozilima omogućiti kretanje sa zapada na istok, što će, govore u Gradu, u potpunosti promijeniti i regulaciju prometa oko samog parka.
Što se samih tunela tiče, ili, kako kažu u gradskoj upravi, “podzemnih cijevi”, oni će zajedno biti dužine ni kilometar, s tim da će se dulje voziti po onom koji će Ulicu grada Mainza spajati s Jagićevom, piše Večernji list.
– Dužina podzemnog dijela iznosila bi oko 393 metara, ulazna rampa bila bi duga 107 metara, a izlazna rampa 90 metara. Ukupna dužina podzemne veze iznosila bi oko 590 metara – objašnjavaju u Gradu, pa dodaju kako bi širina tunelske cijevi iznosila ukupno sedam metara, dok bi od toga šest metara zauzimale dvije prometne trake. Za drugu podzemnu cijev, onu prema Prilazu Gjure Deželića koristila bi se ista ulazna rampa iz Ulice Grada Mainza, ali bi se tunel odvojio točno ispod Trga Francuske Republike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.najprije kaže da poskupljenjem parkiranja želi maknuti promet iz centra a onda u centru gradi garažu?!
to su mu kumići došapnuli da bi bilo dobro za razvoj
Kre.ten povisio cijenu ZET-a , a onda cijeli Novi Zagreb odsjekao od tramvajskog prometa.
Valjda da građani lakše dolaze do centra grada.
Ne možeš autom, ne možeš javnim prijevozom.
Ništa drugo osim katakombi nije preostalo zagrepčanima da se spase od bosanskog janjičara.
to je neka krtica predložila
Kako novi plan kada je to bilo u novinama prije barem 10ak godina…. Izbori dolaze?
Uključite se u raspravu