Novim sloganom i novom kampanjom #PrirodnoJa, Studena potiče pojedince, životne istraživače, da budu upravo ono što jesu. Upravo zato nakon zapažene kampanje s porukom Biti ono što jesi, najbolji je odgovor, brend prirodne izvorske vode Studena nastavlja nazdravljati svim #prirodnoJa osobama na društvenim mrežama i web stranici. Kako objašnjava Nikša Farac, brend menadžer zadužen za Studena asortiman, voda je nezamjenjiva i najbolja upravo kada je prirodna, baš kao i svatko od nas i od te ideje je krenula cijela kampanja.
U prvoj fazi su osuvremenili dizajn ambalaže i vizualni identitet Studene, a nastavili su s TV spotom. Studena je prva hrvatska prirodna izvorska voda koju se počelo puniti u boce, još davne 1999. godine, a puni se neprekidno sve do danas. Na kampanji PrirodnoJa radio je Radenska Adriatic tim koji vodi direktorica marketinga Egle Wehle te Nikša Farac, brend menadžer zadužen za Studena asortiman.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu