Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Počela maloprodajna revolucija: Vlastiti trgovački brendovi ugrožavaju svjetske divove

Autor: Poslovni.hr
02. kolovoz 2018. u 08:56
Podijeli članak —
Foto: Getty Images

Nielsen svoju analizu temelji na podacima o maloprodaji iz šezdesetak zemalja.

'Nova maloprodajna revolucija već je u tijeku i u idućih pet godina utjecat će na prehrambenu industriju diljem svijeta na način koji dosad još nismo vidjeli.' Proročanski je to početak analize koju je nedavno objavila poznata svjetska tvrtka za istraživanje tržišta Nielsen, a koja predviđa sve snažniji rast trgovačkih brendova nauštrb poznatih proizvođača poput Coca-Cole, Nestléa i drugih, piše tportal.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nielsen svoju analizu temelji na podacima o maloprodaji iz šezdesetak zemalja koji pokazuju da robne marke 'nastavljaju zauzimati sve veći udio na svim većim tržištima'. Iza takvog rasta leži širenje diskontnih maloprodajnih lanaca poput Lidla ili Aldija koji svoju poslovnu strategiju temelje upravo na vlastitim brendovima, a nakon što su zauzeli dobar dio europskog tržišta, diskontni lanci se polako, ali sigurno, šire i u svijetu.

'Nova maloprodajna revolucija već je u tijeku i u idućih pet godina utjecat će na prehrambenu industriju diljem svijeta na način koji dosad još nismo vidjeli.' Proročanski je to početak analize koju je nedavno objavila poznata svjetska tvrtka za istraživanje tržišta Nielsen, a koja predviđa sve snažniji rast trgovačkih brendova nauštrb poznatih proizvođača poput Coca-Cole, Nestléa i drugih, piše tportal.

Nielsen svoju analizu temelji na podacima o maloprodaji iz šezdesetak zemalja koji pokazuju da robne marke 'nastavljaju zauzimati sve veći udio na svim većim tržištima'. Iza takvog rasta leži širenje diskontnih maloprodajnih lanaca poput Lidla ili Aldija koji svoju poslovnu strategiju temelje upravo na vlastitim brendovima, a nakon što su zauzeli dobar dio europskog tržišta, diskontni lanci se polako, ali sigurno, šire i u svijetu.

Autor: Poslovni.hr
02. kolovoz 2018. u 08:56
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close