Dostupni turistički rezultati europskih zemalja, koje je u analizi prvog i djelomice drugog kvartala objavilo udruženje European Travel Commission (ETC), u čijem je članstvu i Hrvatska, pokazalo je da su turistički rast zabilježile sve 33 članice udruženja, s prosječnim rastom od 7 posto na razini Europe, pri čemu svaka treća destinacija bilježi dvoznamenkast rast.
Putnici se svakako vraćaju u Tursku koja ima čak 33 posto više dolazaka u prva četiri mjeseca, rast u Hrvatskoj i Crnoj Gori u predsezoni analitičari pripisuju boljoj povezanosti tih destinacija zračnim putem, dok Cipar i Malta ubiru plodove bolje morske povezanosti. Bugarska svoj rast dolazaka od 12 posto temelji na cjenovnoj pristupačnosti van sezone, Srbija nastavlja trend rasta prisutan zadnjih pet godina. Ako se nastavi trend s početka godine, Španjolska će ovog ljeta očito odahnuti od rasta gužvi, jer je jedina u prva četiri mjeseca imala pad noćenja. Da se Turska ovog ljeta svakako vraća na kartu top ljetnih odmarališta Mediterana, po interesu gostiju odmah iza Španjolske i Grčke, potvrdila je i statistika turoperatora TUI. Prve tri najatraktivnije zemlje Mediterana ovog ljeta slijede Italija te Cipar. Španjolska odnosno Mallorca ostaje destinacija broj jedan za britanske turiste, slijede Grčka i Cipar, a slijede ih Turska i Meksiko. Hrvatska je trenutno broj jedan za Austrijance, Francuzi favoriziraju Maroko, Poljaci Bugarsku, dok su Nizozemci jedini narod kojima su najdraža daleka putovanja u Cancun i Curacao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu