Zagreb posljednjih nekoliko godina, zahvaljujući nekolicini diljem svijeta poznatih događaja kao što su glazbeni festivali ili adventska događanja, proživljava pravi turistički boom. Dok su se prijašnjih godina zagrebačke ulice ljeti sasvim praznile, danas je situacija sasvim suprotna. Upravo uslijed tog sve većeg broja turista koji u Zagreb, dakle, dolaze cijele godine, u Ustanovi za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom (URIHO) prošle su se godine dosjetili da sjajni turistički trendovi zaslužuju i novi, tipično zagrebački suvenir.
Tako je nastao njihov brend Purger i Purgerica, temeljen na tzv. ‘pravim’ stanovnicima Zagreba koji se tako nazivaju samo ako su im preci u nekoliko prošlih generacija unatrag rođeni u hrvatskoj metropoli. Ne zna se točno koliko je minimalno generacija dovoljno da bi se tko s pravom smio nazvati Purgerom, ali se sa sigurnošću zna što su pravi Purgeri nekoć nosili pa tako Purgera krasi šestinska nošnja i karakterističan crni šešir s malim obodom i trobojnicom, dok je Purgerica u prigorskoj nošnji s rupcem na glavi te pregačom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu