Glavni graditelj Pelješkog mosta kineski konzorcij CRBC u intenzivnim je pregovorima s potencijalnim podizvođačima, pa je to posve razumljiv razlog što od potpisivanja ugovora o gradnji do danas još nijedan podizvođački posao nije ugovorio. No, kako je dio zahuktalih pregovora najdalje odmaknuo, prema našim izvorima, dio igrača ne čudi što se pregovori ne vode samo u Hrvatskoj, nego tvrde mnogi i šire, u regiji. S tim u vezi se ističe mogućnost i uključivanja dijela slovenskih ili srbijanskih podizvođača, što je zanimljiv aspekt s kojim se nije računalo, nego se naglasak stavljao uglavnom na ‘cro-komponentu’.
Očekivanja su i resornog ministra Olega Butkovića da će velik broj hrvatskih tvrtki sudjelovati u izvođenju radova, u skladu s ograničenjem Zakona o javnoj nabavi u vidu 30% posla koji se može ustupiti podizvođačima. Čini se i da je najizglednije i da prvi ugovor podizvođačkog karaktera bude sklopljen za projektiranje. S time je HC već upoznao i ministarstvo. Butković je, pak, u svijetlu značajnih aktivnosti na planu ulaganja u područje željezničke infrastrukture gdje je potencijalna uloga Kineza velika, iznio i podatak da je HC od kineskog izvođača zasad dobio jedan zahtjev za odobrenje podizvođača radova za projektiranje. Butković tvrdi da je riječ o hrvatskoj tvrtki, no, njezino ime je i domaćim tvrtkama u ovoj branši, uobičajeno dobro informiranima, trenutačno – nepoznanica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu