Britanski i francuski maloprodajni divovi, Tesco i Carrefour, sklopili su u ponedjeljak partnerstvo kako bi se lakše othrvali pritisku internetskih trgovaca, posebice Amazona. Dvije kompanije najavile su planove o stvaranju dugoročne suradnje u području nabave robe kako bi smanjili troškove poslovanja.
“Savez će obuhvaćati strateške odnose s globalnim dobavljačima, zajedničku nabavu vlastitih robnih marki i roba koje nisu za ponovnu prodaju”, priopćili su iz Carrefoura. Ta suradnja, koja će službeno biti dogovorena u sljedeća dva mjeseca – bez navođenja financijskih uvjeta pod kojima će se odvijati – isključuje svježu hranu. Svaka će kompanija nastaviti raditi s partnerskim dobavljačima na lokalnoj i nacionalnoj razini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu