Uspjeh turističke ponude ovisi o doživljaju gosta o samoj destinaciji. Danas više nego inače uspjesi u turizmu ovise o seriji iskustava koju proživi gost u destinaciji, a sve manje o samoj smještajnoj kao i parcijalnoj vanpansionskoj ponudi što će zasigurno utjecati i na sinergijsko djelovanje svih dionika turističke ponude jednog grada ili općine.
Poticaj rastu potrošnje
Upravo sinergijsko djelovanje na lokalnoj razini dobar je pokazatelj zrelosti i odgovornosti turističke ponude jedne destinacije posebno ako se u destinaciji planira poticati porast potrošnje te animirati turističke niše. Prema istraživanju Instituta za turizam ističe se da svega 10-ak posto od dnevne prosječne potrošnje po osobi odlazi na kulturu, zabavu te sportsko-rekreativne programe, a upravo u ovom segmentu postoji prostor za stvaranje dodatne vrijednosti u destinaciji za što je nužno sinergijsko djelovanje, od lokalne samouprave do najmanjih iznajmljivača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu