Prema istraživanju „Reisemonitoring“, kojeg je proveo ÖAMTC, austrijski nacionalni auto-moto klub, Hrvatska je vodeća inozemna destinacija na austrijskom tržištu. Po istraživanju, koje je provedeno u ožujku i travnju na uzorku od 800 ispitanika, na drugom je mjestu Italija, treće mjesto zauzela je Španjolska, dok oko 18 posto Austrijanaca za glavni godišnji odmor ostaje u vlastitoj zemlji. Riječ je o vrlo referentnoj studiji s usporedivim podacima jer se ista metodologija istraživanja koristi unazad sedam godina. Fokus ovogodišnjeg istraživanja odnosio se na organizaciju godišnjeg odmora.
„Uoči glavnog dijela turističke godine ovo je odlična vijest za hrvatski turizam. Veseli podatak da smo Austrijancima broj jedan turistička destinacija. S ovog, nama iznimno važnog tržišta, godišnje ostvarujemo gotovo osam milijuna noćenja. Ovo je još jedna potvrda naših ciljano odrađenih i odlično prihvaćenih marketinških kampanja i PR aktivnosti na tom tržištu, osobito za pred i post sezonu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić nadodavši kako očekuje nastavak pozitivnih trendova i rezultata turističkog prometa s austrijskog tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 440 tisuća dolazaka i 1,8 milijuna noćenja, što predstavlja rast od oko 6 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu