- napravite plan, pripremite se. Ako nemate plan i cilj telefonskog razgovora, nećete dobiti punu pažnju slušatelja, a time će i vaš neuspjeh u komunikaciji biti veći.
- pozorno slušajte sugovornika. Prema svim istraživanjima, slušatelj više pažnje posvećuje svom govoru nego onome što čuje od druge osobe. To je prilično loše, jer je u telefonskom razgovoru sama bit prepoznati potrebe sugovornika i naći rješenje za njegov problem.
- uzmite pauzu Prije nego odgovorite sugovorniku, uzmite kratku pauzu od sekundu, dvije. Sugovornik će shvatiti da ste ga slušali. U suprotnom, ukoliko odmah odgovorite ili, još gore, prekinete sugovornika u govoru, pokazat ćete da vam nije stalo do drugog mišljenja.
Nije lako prodati proizvod i uslugu telefonski, ako je kupac ne može dodirnuti, pogledati i isprobati.
Poslovno telefonsko komuniciranje je vještina koju možemo naučiti, a garantira povećanje zadovoljstva do 70% i povećanje prodaje 30-50%!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu