Aircash, hrvatski startup za transfer novca koji je u prvih 12 mjeseci rada privukao više od 15 tisuća korisnika te dosegnuo tjedni promet od četvrt milijuna kuna, planira do kraja godine udvostručiti tempo rasta.
Cilj Aircasha nadmašiti je plejadu stranih igrača, među kojima su Western Union, MoneyGram, WorldRemit, TransferWise pa čak i Paypal te postati glavni igrač u transferu novca gastarbajtera u Hrvatsku i BiH. Lani su gastarbajteri, prema HNB-u, u Hrvatsku poslali 15,9 milijardi kuna. U BiH, pak, procjenjuje Svjetska banka, doznake iseljenika podigle su 2016. BDP za 10,9 posto. Hrvoje Ćosić, osnivač i direktor Aircasha kaže da žele iseljenicima omogućiti da povoljnije i jednostavnije šalju sredstva u Hrvatsku i BiH.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu