Kad je Dalibor Bilić početkom 2016. godine okupio ekipu da napravi novu turističku agenciju, planirao je velike brojke koje je želio ostvariti kroz sportski turizam, poslovne skupove, dodanu vrijednost koju je želio dati klijentima uz pomoć novih tehnologija, u što je mnogo uložio. Tržište je u tom trenutku bilo na valu optimizma zbog krize kod konkurencije, ali u agencijskom biznisu nisu cvale ruže, uz iznimku nekoliko većih igrača koji su već iza sebe imali godine iskustva.
Dvije i pol godine kasnije Bilićeva tvrtka BTravel postala je jedna od najbrže rastućih hrvatskih i regionalnih turističkih agencija, u 2017. godini ostvarila je prihod od 65,5 milijuna kuna, što je rast 70-tak posto u odnosu na prethodnu godinu. Planovi su ambiciozni, a Bilićev tim kani ih ostvariti u prvom redu korištenjem ogromnog potencijala sportskog turizma cijele regije, korištenjem digitalne tehnologije u rezervacijskom i marketinškom segmentu, kao i razvojem niša kao što su kongresni, wellness i školski turizam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.impresivno!
Uključite se u raspravu