Turizam treba biti promotivni alat za hrvatske poljoprivredne proizvode, a uz razrađenu strategiju i udruživanje proizvođača može dodatno pospješiti hrvatsko gospodarstvo. Zaključak je to trećeg okruglog stola Hrvatska hrana za hrvatski turizam u organizaciji Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i portala Agrobiz na kojem se raspravljalo o ulozi hrvatske poljoprivrede i proizvođača u turizmu. "Turizam samo djelomično može riješiti problem poljoprivrede.
Turisti dolaze na naše tržište i kad su već tu trebamo iskoristi taj trenutak te im i dok su na našem terenu promovirati domaće proizvode koji su vrijedni za izvoz. To je prilika koju nikako ne smijemo propustiti", istaknula je Katarina Miličević, znanstvenica iz Instituta za turizam. Josip Zaher potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije, smatra kako prvo moramo osigurati samodostatnost, a turizam shvatiti kao dodanu vrijednost. Napominje kako je apsorpcija poljoprivredno-prehrambenih proizvoda od ukupnih prihoda iz turizma 17 posto. "To je dobar orijentir, domaća kvalitetna hrana i piće trebaju biti prihvaćeni od hotelijera, ali samo uz dobru strategiju možemo osigurati bolju budućnost", tvrdi Zaher.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu