Rovinjski studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc, koji čine Anselmo Tumpić, Sara Prenc Opačić i još jedan zaposleni, odabran je za izradu kompletne vizualne promocije novog izdanja sira La vache qui rit (Nasmijana krava), francuske kompanije Groupe Bel, koja postoji još od 1865.
Kolika je važnost toga projekta, govori i činjenica da Groupe Bel ima ispostave u 33 zemlje, asortiman prodaje u njih 130 (uključujući i Hrvatsku), a zapošljava 12.000 ljudi. Prihodi grupe su oko 3 milijarde eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu