Mirisne kartice, refundiranje novca ako niste zadovoljni, otvaranje računa 'selfijem', fatalna privlačnost notornog štrebera; banke u posljednje vrijeme iz korijena mijenjanju marketinške strategije. Novac je ozbiljna stvar, no banke sve češće razbijaju stereotipe da, budući da njime upravljaju, i one moraju biti ozbiljne, pomalo dosadnjikave.
Novi imidž koji grade je onaj moderne kompanije koja ide u korak sa svojim klijentima, spretno navigira tehnološkim promjenama i razbija predrasude. Addiko banka (bivši Hypo) u posljednje je dvije godine napravila dijametralni marketinški zaokret počevši s rebrandingom. "Željeli smo ponuditi jednostavno, jasno i brzo bankarstvo što je svojevrsni iskorak da klijentima omogućimo da štede svoje vrijeme. Napravili smo duboku promjenu, a ne tek 'face-lifting' i započeli s procesom digitalne transformacije", kaže direktorica marketinga Addiko grupe Maja Čulig.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu