Glas hrvatskih žena u biznisu manje se čuje i sluša od njihovih kolegica u Srbiji ili Sloveniji, no, njihov je utjecaj na domaće gospodarstvo veći nego što je 'snaga' poslovnjakinja u nekima od najnaprednijih europskih ekonomija, kao što su Švicarska i Norveška.
Pokazuje to Bisnodeova analiza tzv. BIWI indeksa, odnosno indeksa ženskog utjecaja, koji je ova naša analitička tvrtka sama osmislila i razradila, mjereći doprinos 'nježnijega' spola ekonomijama u 11 zemalja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu