Koprivnička tvrtka Sana delikatese proširila je svoj asortiman od 80 artikala premium začinima.
Riječ je o pedesetak premium začina te dodatak jelima i slasticama, dekoracijama poput jestivog cvijeća te posebnim vrstama ulja i acetu balsamicu. "Strateški smo odredili da pod markom Sana želimo plasirati posebne, inovativne proizvode zdravih karakteristika i vrhunske kvalitete. Kad smo pronašli začine toliko posebne da zaista za njih možemo reći da su premium i sami smo se oduševili te ih odlučili plasirati unatoč jakoj konkurenciji tzv. standardnih začina. Vjerovali smo da će vrhunski chefovi prepoznati razliku", kaže Silvija Repić, direktorica Sana delikatesa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu