Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatska vina zauzimaju sve više mjesta i ‘preko bare’

Autor: Sergej Novosel Vučković
27. ožujak 2018. u 22:00
Podijeli članak —
Ivan i Igor Barbarić, Luka Burilović i Marko Jurčić/HGK

U Americi 15 vinarija ima distributere, izvoz raste, a za veći iskorak treba jače brendiranje.

Najveći američki grad New York bio je ovih dana pod pravom opsadom hrvatskih vinara, čija se velika delegacija predstavila tamošnjim vinskim stručnjacima i distributerima, radi dogovora oko mogućeg jačeg ulaska na veliko američko tržište. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na vođenom Masterclass kušanju u restoranu Delmonico's koji već toči hrvatska vina sudjelovali su predstavnici 22 ponajbolje vinarije, a nastup je podržala HGK. "Hrvatska vina zadovoljavaju svjetski standard kvalitete. Izvoz u SAD je u porastu, no za veći iskorak potrebno je snažnije brendiranje naše zemlje. Hrvatska mora biti prepoznata ne samo kao turistička, već i kao vinska destinacija", objasnio je predsjednik HGK Luka Burilović, dok je Ivica Matošević iz Komorinog Udruženja vinarstva pojasnio kako je za naše vinare prisutnost u Americi, a pogotovo na ugostiteljskom tržištu New Yorka, "ulazak na vinsku kartu svijeta".

Najveći američki grad New York bio je ovih dana pod pravom opsadom hrvatskih vinara, čija se velika delegacija predstavila tamošnjim vinskim stručnjacima i distributerima, radi dogovora oko mogućeg jačeg ulaska na veliko američko tržište. 

Na vođenom Masterclass kušanju u restoranu Delmonico's koji već toči hrvatska vina sudjelovali su predstavnici 22 ponajbolje vinarije, a nastup je podržala HGK. "Hrvatska vina zadovoljavaju svjetski standard kvalitete. Izvoz u SAD je u porastu, no za veći iskorak potrebno je snažnije brendiranje naše zemlje. Hrvatska mora biti prepoznata ne samo kao turistička, već i kao vinska destinacija", objasnio je predsjednik HGK Luka Burilović, dok je Ivica Matošević iz Komorinog Udruženja vinarstva pojasnio kako je za naše vinare prisutnost u Americi, a pogotovo na ugostiteljskom tržištu New Yorka, "ulazak na vinsku kartu svijeta".

Zato im je važna i podrška institucija, kaže. Amerika je, inače, peta uvoznica hrvatskih vina i jedina u Top 5 izvan Europe.  Prema podacima za prvih 11 mjeseci 2017., "preko bare" ga je plasirano 105 tona, vrijednosti oko 730.000 eura. Ponajviše je tražena malvazija, a od sada predstavljene 22 vinarije samo ih sedam još nema distributere u SAD-u. Najdulje je, dvadesetak godina, tamo Badel 1862, koji pozdravlja ovakvu promociju ne samo vina, nego i cijele zemlje i svih autohtonih sorti.

U SAD-u su tako sve više i naša maslinova ulja. Dennis Turčinović, vlasnik grupe restorana Delmonico's ističe da je za veći interes Amerikanaca za našim vinima potreban jači marketing, jer "hrvatski proizvođači već rade dobra i kvalitetna vina". Potrebno ih je samo dodatno, napominje, kroz priču o sortama i povijesti, približiti kupcima i potrošačima.

Autor: Sergej Novosel Vučković
27. ožujak 2018. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close