Najveći američki grad New York bio je ovih dana pod pravom opsadom hrvatskih vinara, čija se velika delegacija predstavila tamošnjim vinskim stručnjacima i distributerima, radi dogovora oko mogućeg jačeg ulaska na veliko američko tržište.
Na vođenom Masterclass kušanju u restoranu Delmonico's koji već toči hrvatska vina sudjelovali su predstavnici 22 ponajbolje vinarije, a nastup je podržala HGK. "Hrvatska vina zadovoljavaju svjetski standard kvalitete. Izvoz u SAD je u porastu, no za veći iskorak potrebno je snažnije brendiranje naše zemlje. Hrvatska mora biti prepoznata ne samo kao turistička, već i kao vinska destinacija", objasnio je predsjednik HGK Luka Burilović, dok je Ivica Matošević iz Komorinog Udruženja vinarstva pojasnio kako je za naše vinare prisutnost u Americi, a pogotovo na ugostiteljskom tržištu New Yorka, "ulazak na vinsku kartu svijeta".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu