Deset posto potrošača u svijetu već posjeduje uređaje s umjetnom inteligencijom (UI) kao što su roboti i automatizirani osobni asistenti, primjerice Amazon Echo ili Google Home, a 32 posto potrošača planira kupiti takav uređaj s integriranom tehnologijom UI, uključujući robote i automatizirane asistente, pokazuje PwCovo globalno istraživanje.
Uvidi u navike potrošača diljem svijeta u kojem su ocijenjene kupovne navike, ponašanje i očekivanja 22.000 potrošača u 27 zemalja. Trgovci u maloprodaji pomno prate razvoj 'glasovne kupovine' u kućanstvu. Međutim, trebat će još vremena prije nego li potrošači i trgovci prilagode svoje navike i ponude kako bi mogli u potpunosti iskoristiti novi kanal glasovne kupovine, navodi se u rezultatima istraživanja.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu