Pablo Walker, voditelj operacija agencijske mreže McCann Worldgroup u Europi, posjetio je McCannov zagrebački ured. Povod posjeta je uspješna godina za McCann Zagreb, agenciju koja nosi titulu marketinške agencije godine u Hrvatskoj. Prije nego što je preuzeo ovu poziciju 2014., bio je predsjednik McCann Worldgroup Latinske Amerike i Kariba. "Europa je posebno tržište, mnogo je različitih jezika, multikulturalnost je sveprisutna, a gotovo svaka država je zasebno tržište.
U Južnoj Americi postoji jedan jezik pa to olakšava i situaciju na tržištu. Postoje sličnosti tih dvaju tržišta, primjerice između Italije i Argentine, Španjolske i Čilea. U načinima oglašavanja postoje sličnosti između Argentine i Velike Britanije, posebice u njihovom smislu za humor", objasnio je razliku tržišta Pablo Walker, istaknuvši kako mu je drago da je na hrvatskom tržištu McCannov tim uspostavio snažne suradnje s klijentima izvan globalne agencijske mreže. "Globalne brendove poput Coca-Cole ili Mastercarda je nešto lakše dobiti zbog potpore i suradnje mreže i timova, no lokalni klijenti su teži i zahtjevniji, što ovom timu ne predstavlja nikakav problem. Kombinacija tih suradnji omogućuje da agencija drži jaku poziciju na lokalnom tržištu", poručuje Walker.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu