Ekonomija dijeljenja, osobito prijevoza i sve s njom povezane usluge mogle bi u svijetu stvoriti posve nove poslovne modele.
U kompanijskom i tržišnom smislu, tradicionalne granice koje danas tvore globalno tržište automobila se pomiču, mijenjajući pravila igre za sve umiješane igrače. U situaciji drastično izmijenjenih trendova mobilnosti i složenijih zahtjeva potrošača, oni će biti prisiljeni simultano se natjecati na više frontova, ali i surađivati s tržišnim rivalima. Budućnost diktirana rapidnim tehnološkim razvojem na automobilskoj će sceni stoga dovesti od ulaska novih imena na tržište, ali i danas teško vjerojatnih partnerstava među industrijskim veteranima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu