Rast turističkog prometa i jačanje potencijala Hrvatske u zadnjih par godina oživjelo je i takozvano "second home" tržište, sa sve više stranaca koji kupuju nekretnine za odmor, pri čemu je sve više onih koji se na to odlučuju kao investitori koji se u Hrvatskoj žele baviti turizmom.
Međutim, zbog još uvijek visoke sezonalnosti i loše dostupnosti, ali i komplicirane birokracije te visokih poreznih stopa, Hrvatska je i dalje pri dnu ljestvice najpoželjnijih "second home" destinacija u usporedbi s drugim zemljama Mediterana, pokazalo je istraživanje globalne agencije Savills sa sjedištem u Velikoj Britaniji, koje će biti predstavljeno ovog tjedna na investicijskoj konferenciji Adria Hotel Forum.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu