Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Opatija s više noćenja, najveći rast kod mladih

Autor: Marija Crnjak
03. siječanj 2018. u 21:59
Podijeli članak —
U 2017. ostvareno i 2% više dolazaka/Goran Kovačić/PIXSELL

Broj noćenja je za jedan posto niži nego 2016.

Opatija je u prošloj godini ostvarila 2 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja nego u godini ranije, a iako je najviše noćenja bilo u opatijskim hotelima, broj noćenja je za jedan posto niži nego 2016.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Njihovo najjače, austrijsko tržište lani je palo za dva posto u noćenjima, ali je zato za 7 posto porastao broj dolazaka njemačkih gostiju, javljaju iz Turističke zajednice.

Opatija je u prošloj godini ostvarila 2 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja nego u godini ranije, a iako je najviše noćenja bilo u opatijskim hotelima, broj noćenja je za jedan posto niži nego 2016.

Njihovo najjače, austrijsko tržište lani je palo za dva posto u noćenjima, ali je zato za 7 posto porastao broj dolazaka njemačkih gostiju, javljaju iz Turističke zajednice.

Na trećem mjestu u Opatiji su domaći gosti koji su lani ostvarili jedan posto više dolazaka, slijede gosti iz Italije s 3 posto manje dolazaka. Značajan rast imalo je mađarsko tržište, s 9 posto više noćenja.

Najviše opatijskih turista bilo je u dobi od 41 do 60 godina, a najveći porast noćenja od 11% ostvaren je kod dobne skupine od 19 do 30 godina. 

Autor: Marija Crnjak
03. siječanj 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close