Publicis Media je članica jedne od najvećih globalnih komunikacijskih mreža, dok su njezine specijalizirane medijske i globalno prisutne agencije Zenith i Starcom jedne od najrespektabilnijih analitičara i prognozera globalnih medijskih trendova, u razgovoru za Poslovni dnevnik istaknula je glavna operativna direktorica za Adriatic regiju Aleksandra Dilevska Simova.
Navela je i da, s obzirom na to da su tehnologija i ubrzani razvoj omogućili da digitalni uredi postanu nezamjenljivi dio svakodnevice, njihov pristup nije zasnovan samo na kreiranju izoliranih digitalnih rješenja – već na stvaranju unikatnih i integriranih korisničkih iskustava s brendovima. K tome, Publicis Media Hrvatska, osnovan 1996. godine, dio je Publicis One operacije za spomenutu Jadransku regiju u sklopu koje se sva unapređenja, znanja i tehnološka rješenja međusobno razmjenjuju te koriste za što bolji performans kampanji njihovih klijenata na nekolicini tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu