O odnosu između novih, online i onih tradicionalnih metoda oglašavanja u printu porazgovarali smo s Tomislavom Krajačićem, podjednako dobro upućenim u obje strane.
Prvi pitch za print oglas dobili ste u petak i trebao je biti gotov u ponedjeljak…Kako ste počeli dobivati pitcheve?
Da, kada se sjetim tih vremena još uvijek me prođu trnci. Naravno tada smo bili sretni da smo uopće uzeti u obzir. Bilo je to na preporuku, a dobili smo raditi print oglas. Naravno, nismo prošli. Ne treba ni napominjati koliko je teško kada se pokreće nova agencija doći do prvih klijenata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu