Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook silno želi unovčiti reklamni potencijal WhatsAppa, hoće li se to svidjeti korisnicima?

Autor: Poslovni.hr
15. prosinac 2017. u 08:21
Podijeli članak —
Foto: Press Association/PIXSELL

Njihov plan je uvođenje specijalnog gumba kojim oglašivač na Facebooku s klijentima može komunicirati izravno putem WhatsAppa.

Popularna aplikacija za čavrljanje WhatsApp do danas nije imala niti jedan reklamni banner, no vremena se mijenjaju. Njihov vlasnik Facebook silno želi unovčiti reklamni potencijal WhatsAppa koji dnevno privlači oko jednu milijardu sretnih korisnika.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako piše N1, njihov plan je uvođenje specijalnog gumba kojim oglašivač na Facebooku s klijentima može komunicirati izravno putem WhatsAppa. Specijalni gumb korisniku omogućuje da oglašivača kontaktira pozivom ili porukom odaslanom putem poznate chat aplikacije.

Popularna aplikacija za čavrljanje WhatsApp do danas nije imala niti jedan reklamni banner, no vremena se mijenjaju. Njihov vlasnik Facebook silno želi unovčiti reklamni potencijal WhatsAppa koji dnevno privlači oko jednu milijardu sretnih korisnika.

Kako piše N1, njihov plan je uvođenje specijalnog gumba kojim oglašivač na Facebooku s klijentima može komunicirati izravno putem WhatsAppa. Specijalni gumb korisniku omogućuje da oglašivača kontaktira pozivom ili porukom odaslanom putem poznate chat aplikacije.

Ova značajka počela se pojavljivati na Facebooku još prošle godine, a kompanija je službeno potrvrdila da će uslugu proširiti na Sjevernu i Južnu Ameriku, Afriku, Australiju i većinu Azije.

Autor: Poslovni.hr
15. prosinac 2017. u 08:21
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close