U razdoblju od 2008. do 2016. u djelatnosti emitiranja televizijskog programa poslovalo je u Hrvatskoj između 46 i 53 poduzetnika, a prošle godine bilo ih je 47.
Prema rezultatima Fine, u promatranom razdoblju najveći je prihod ostvaren 2008. – u zadnjoj godini prije početka ekonomske krize televizije su tako uprihodile 2,35 milijarde kuna, što je tek četiri posto više nego 2016., kad je ukupni prihod bio 2,26 milijarda kuna. Zanimljivo je i da su tv nakladnici 2008. poslovali s gubitkom od 9,1 milijun kuna, dok su lanjsku godinu završili s 55,7 milijuna kuna profita.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu