„Važnost turizma za naše gospodarstvo je nemjerljiva, to je sektor na čijim leđima počiva oporavak cjelokupne ekonomije i zato moramo iskoristiti apsolutno sve prilike koje nam se pružaju da kroz njega promoviramo domaću proizvodnju. Smanjenje uvoza, veća samodostatnost i zaokruživanje proizvodno-prodajnog procesa, kako se to popularno voli reći – od polja do stola – naš je ultimativni cilj. Želimo spojiti javno i privatno, more i kontinent, velike i male, da svi zajedno damo sve od sebe i iskoristimo ogroman potencijal koji kao zemlja imamo“, poručio je predsjednik Hrvatske gospodarske komore, Luka Burilović, otvarajući specijalizirani projekt Hrvatski proizvod za hrvatski turizam, u sklopu nacionalne akcije HGK Kupujmo hrvatsko.
HGK je i ovaj put za sve izlagače i proizvođače, kojih je na akciji čak 65, osigurala odaziv najvećih hotelskih lanaca, neovisnih hotela, malih i obiteljskih hotela, ugostitelja i drugih pružatelja usluga u turizmu s područja cijele Hrvatske.