Istraživanje koje je GfK proveo za kompaniju Amway u sklopu Global Entrepreneurship Reporta u 44 zemlje pokazalo je snažan rast poželjnoga poduzetničkog potencijala u Hrvatskoj, a osnovni razlog za pokretanje vlastitog posla je neovisnost o poslodavcu, objavila je tvrtka Amway. Neke rezultate najnovijega globalnog istraživanja o poduzetništvu (Amway Global Entrepreneurship Report, AGER) kompanija je objavila u povodu globalnog tjedna poduzetništva, koji se ove godine obilježava od 13. do 19. studenoga.
Tema ovogodišnjeg istraživanja bila je "Poduzetništvo u promjenjivom radnom okruženju zemalja sudionica", a provedeno je na uzorku od tisuću ljudi u dobi iznad 15 godina. "Zadnje istraživanje koje je preveo GfK za kompaniju Amway u sklopu Global Entrepreneurship Reporta, a koje se provodi već devet godina u 44 zemlje, pokazalo je snažan rast poželjnoga poduzetničkog potencijala u Hrvatskoj, posebice među muškom populacijom, te uopće u dobnim skupinama od 18 do 35 godina i od 35 do 49 godina", navodi se u priopćenju Amwaya, vodeće kompanije direktne prodaje u svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu