Digitalizacija nije trenutačni hit, nego početak masivne transformacije svega što znamo – ekonomije, industrije, proizvoda i usluga, društva i našega života. Pravi razvoj i utjecaj digitalizacije tek je pred nama. Mogućnost korištenja raznih aplikacija u našem vozilu, povezana vozila koja produciraju velike količine podataka, koncept samovozećih vozila ili dijeljenje prijevoza kao model mobilnosti tek su neke od promjena usko povezane i u mnogim instancama omogućene upravo digitalizacijom. Sve te promjene imat će značajan utjecaj na auto-moto industriju, njezinu distribuciju i poslovanje trgovaca, a o njima se prvi put u Hrvatskoj održava stručna konferencija New Link, na koju 4. listopada Njuškalo u Muzej suvremene umjetnosti Zagreb dovodi neke od najboljih svjetskih predavača i stručnjaka, kako bi odgovorili na goruća pitanja u iznimno dinamičnoj i tehnološkim promjenama izmijenjenoj auto-moto industriji.
Profesor Brane Kalpič gostujući je predavač u poslovnoj školi Saïd Business School na Sveučilištu Oxford i izvanredni profesor strategije u IEDC – Poslovnoj školi Bled te konzultant u području upravljanja, s dugogodišnjim iskustvom u auto-moto industriji. Na New Link konferenciji govorit će o budućnosti prodaje u automobilskoj industriji te smjerovima u kojima se ona u svijetu kreće, a u kojoj brendove, vlasnike autokuća i trgovce očekuje pravi preokret. – U bližoj budućnosti trgovci automobilima ne mogu očekivati rast profita u prodaji vozila. Prije će osjetiti dodatni pritisak i izvjestan je pad ionako niske marže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu