Izvještaj o Tetra Pak Indexu 2017. otkriva da brendovi svoje online aktivnosti moraju usredotočiti na novu generaciju komunikacijskih platformi ako žele uspjeti u virtualno povezanom svijetu zasićenom informacijama, gdje sve više raste utjecaj sadržaja koji kreiraju korisnici i ostali nezavisni izvori. U ovome izvještaju tvrtka je identificirala novu podjelu potrošača te kako ih privući.
To je grupa "super lidera" – najutjecajnija podskupina online zajednice. Nakon što ih brendovi angažiraju oni postaju njihovi snažni zastupnici koji mogu širiti poruke brendova, oblikovati mišljenja i pritom izgraditi povjerenje, što brendovima omogućuje da dosegnu širi raspon publike s manjim resursima. Čineći samo 7% ukupne online zajednice, "super lideri" su njeni najaktivniji članovi. Više od pola (57%) njih svaki tjedan piše osvrt na brend i/ili proizvod, a skoro dvije trećine (65%) tvrdi da ih na to potiče pozitivno iskustvo. Usto, više od tri četvrtine (78%) očekuje reakcije brendova na svoje osvrte i ocjene pritom tvrdeći da interakcija s brendovima na društvenim mrežama poboljšava njihovo mišljenje o navedenim brendovima (79%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu