Varaždin je već godinama prepoznat kao atraktivna turistička destinacija pa ga je, među ostalim, i New York Times uvrstio u 52 svjetske destinacije koje vrijedi posjetiti. Kako je došlo do te popularnosti, je li se ona dogodila spontano ili se planski radilo na tome, upitali smo Ivana Čehoka, gradonačelnika grada Varaždina.
"Kada je to objavio Times mnogi su pomislili da je to bio plaćeni oglas, što nema veze sa stvarnošću. Uspjeh u turizmu ne događa se preko noći već se godinama radi na reputaciji grada kao poželjne turističke destinacije. Varaždin je devet godina za redom bio proglašavan najpoželjnijom turističkom destinacijom u Hrvatskoj. Strani novinari, ne samo iz Timesa, također su prepoznali naše vrijednosti. Da biste uspjeli u tome, svakako se mora raditi planski. No, turiste ne privlačite samo strategijama turističkog razvoja. Uspjeh u turizmu satkan je od niza detalja koji daju rezultat samo ukoliko se uspješno uklope u jedinstvenu sliku privlačne turističke destinacije", istaknu je Čehok.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu