Njuškalo je najveća hrvatska digitalna marketplace platforma koja svakodnevno omogućuje trgovanje između milijun kupaca i prodavatelja. Kao tržišni lider s najvećim brojem vjernih korisnika i temeljitim poznavanjem njihovih potrošačkih navika, Njuškalo i ove godine organizira New Link konferenciju, koja se održava 3. i 4. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Nakon prvog dana, kada će se ponovno susresti svi stručnjaci i grupe koje djeluju na tržištu nekretnina, 4. listopada predstavlja se i auto-moto industrija.
Posjetiteljima konferencije prvi put u Hrvatskoj najbolje svjetske prakse i trendove predstavit će Brane Kalpič sa Sveučilišta Oxford te dr.sc. Joe Peppard iz Europske škole menadžmenta i tehnologije u Berlinu, vrsni stručnjak na području informacijskih tehnologija. Na New Link konferenciju stižu i Alison Nau, direktorica najveće svjetske organizacije za inteligentna tehnološka rješenja u automobilskoj industriji Cox Automotive koja je zaslužna za udvostručenje stope rasta osiguranja motornih vozila u Velikoj Britaniji na godišnjoj razini, i Viktor Weber iz Future Real Estate Instituta, a vraća se i svjetski marketinški mag Joe Pons.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu