U svom nedavnom komentaru za kineski časopis South China Morning Post, Helen Wong, glavna izvršna direktorica HSBC Greater China (za Kinu, Hong Kong i Tajvan), ukazuje na činjenicu da će na rastuću kinesku generaciju koja se sastoji od 400 milijuna mladih potrošača uskoro otpasti više od pola domaće potrošnje.
Wong tvrdi da ta generacija uveliko posluje putem interneta, putem inovativnih integriranih mobilnih platformi, što ukazuje na to da je ona već “napravila skok iz razdoblja koje je prethodilo webu izravno na mobilni internet te u potpunosti preskočila uporabu osobnih računala.” Naravno, kineska rastuća srednja klasa nije nikakva novost. No, razmjeri u kojima digitalno orijentirani mlađi potrošači pokreću brzi rast kineskih uslužnih djelatnosti nije još dobio opsežnu pažnju. Naposljetku, uslužni sektor pomoći će u pokretanju strukturne tranzicije u Kini iz gospodarstva sa srednjim dohotkom u gospodarstvo s visokim dohotkom. Ne tako davno brojni su stručnjaci sumnjali da Kina može napraviti pomak iz gospodarstva u kojem prevladava radno-intenzivna proizvodnja, izvoz, ulaganja u infrastrukturu i teška industrija prema uslužnom gospodarstvu poduprtom domaćom potražnjom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu