Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za udruženo oglašavanje 22,5 mil. kuna

Autor: Marija Crnjak
08. kolovoz 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Za obalne županije i Zagreb 16 milijuna kuna/FOTOLIA

Cilj je povećanje turističkih dolazaka i noćenja van sezone.

Glavni ured Hrvatske turističke zajednice objavio je javni poziv za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2018. godini.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Cilj je povećanje turističkih dolazaka i noćenja u predsezoni i posezoni na Jadranu, te na kontinentu u razdoblju cijele godine, produljenja sezone i povećanja ukupnog turističkog prometa.

Glavni ured Hrvatske turističke zajednice objavio je javni poziv za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2018. godini.

Cilj je povećanje turističkih dolazaka i noćenja u predsezoni i posezoni na Jadranu, te na kontinentu u razdoblju cijele godine, produljenja sezone i povećanja ukupnog turističkog prometa.

Ukupno će se izdvojiti 22,5 milijuna kuna, 16 miluijuna za obalne županije i Grad Zagreb, a ostatak za kontinent. Turističke zajednice županija pojedinačno najveći dio sredstava trebaju utrošiti na opće oglašavanje destinacije (najmanje 40% sredstava u odnosu na ukupna sredstva) te najviše 30% sredstava na oglašavanje smještajne ponude i 30% sredstava za oglašavanje ostalih oblika ponude destinacije.

Kad je obala u pitanju, udruženo oglašavanje odnosi se isključivo na ponudu destinacije u predsezoni i posezoni, s tim da je minimalno trajanje glavne sezone u periodu 15.6.-15.9. što svaka TZ županije može po potrebi dodatno produžiti. 

Autor: Marija Crnjak
08. kolovoz 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close