Uspješne akvizicije u Adriatic regiji i dalje uvelike doprinose zadovoljstvu vlasnika Grupe, kao i rast prodaje od 19,2%. Udio regije u dobiti prije kamata, oporezivanja i amortizacije (EBITDA) u ukupnom poslovanju Grupe povećao se s 14% na 20% na godišnjoj osnovi. Valja napomenuti kako je posebno pozitivna činjenica da EBITDA regije raste unatoč velikim ulaganjima u komercijalne troškove i razvoj distribucijske mreže. Dva su glavna razloga za takav uspjeh. Prvi je inovacija i rad na portfelju proizvoda, poput nove sportske linije Radenska proizvoda, novog pristupa u izradi i ponudi vode s okusima te oživljavanje tradicionalnih brandova gaziranih bezalkoholnih pića. Drugi je povećanje učinkovitosti u proizvodnim pogonima te ubrzanje internih poslovnih procesa.
"Nakon akvizicije smo se konsolidirali i povećali svoj dominantni udio Radenska branda na tržištu mineralne vode. Ove godine bilježimo vrhunske rezultate u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića, gdje je tradicionalni brand Ora u lipnju zabilježio rekordni tržišni udio od 45%,“ ističe Jannis Samaras, generalni direktor Kofola Grupe ČeskoSlovensko, komentirajući slovensko tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu