Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uberovi vozači manipuliraju aplikaciju

Autor: Tomislav Pili
04. kolovoz 2017. u 15:40
Podijeli članak —
Ranjivi softver za nadzor/REUTERS

Prema nalazima istraživanja troje znanstvenika s Warwick Business School i Sveučilišta New York, primijećeno je da skupine vozača organizirano gase aplikaciju kako bi izazvali pad ponude.

Uberov softver za nadzor i upravljanje vozači sve češće manipuliraju kako bi više zarađivali.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema nalazima istraživanja troje znanstvenika s Warwick Business School i Sveučilišta New York, primijećeno je da skupine vozača organizirano gase aplikaciju kako bi izazvali pad ponude. U tom slučaju dolazi do skoka cijena prijevoza što donosi daleko veću zaradu nakon što opet uključe aplikaciju. Osim toga, vozači često manipuliraju i sa UberPOOL uslugom gdje vozači moraju pokupiti više putnika koji idu u istom smjeru.

Uberov softver za nadzor i upravljanje vozači sve češće manipuliraju kako bi više zarađivali.

Prema nalazima istraživanja troje znanstvenika s Warwick Business School i Sveučilišta New York, primijećeno je da skupine vozača organizirano gase aplikaciju kako bi izazvali pad ponude. U tom slučaju dolazi do skoka cijena prijevoza što donosi daleko veću zaradu nakon što opet uključe aplikaciju. Osim toga, vozači često manipuliraju i sa UberPOOL uslugom gdje vozači moraju pokupiti više putnika koji idu u istom smjeru.

Ta usluga donosi vozaču višu proviziju. Međutim, nakon što pokupe prvog putnika, vozači jednostavno ugase aplikaciju ili ignoriraju ostale zahtjeve putnika. Podsjetimo, Uberov softver nadzire i upravlja vozačima, a našao se na udaru kritika zbog neprestane kontrole, kako kroz praćenja pozicija, tako i kroz ocjene putnika. Međutim, istraživanje je pokazalo kako softver šteti i samoj kompaniji, izjavila je jedna od autorica, Mareike Möhlmann.

Prema mišljenju Liora Zalmansona s njujorškog sveučilišta, razloge takvom ponašanju vozača može se pronaći i u svojevrsnoj otuđenosti vozača i kompanije. Naime, ako imaju problem, vozači s kompanijom mogu komunicirati putem elektroničke pošte, a ne osobno. K tome, Uberovi vozači tvrde kako često imaju osjećaj da rade za sustav, a ne za kompaniju.

Autor: Tomislav Pili
04. kolovoz 2017. u 15:40
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close