Uberov softver za nadzor i upravljanje vozači sve češće manipuliraju kako bi više zarađivali.
Prema nalazima istraživanja troje znanstvenika s Warwick Business School i Sveučilišta New York, primijećeno je da skupine vozača organizirano gase aplikaciju kako bi izazvali pad ponude. U tom slučaju dolazi do skoka cijena prijevoza što donosi daleko veću zaradu nakon što opet uključe aplikaciju. Osim toga, vozači često manipuliraju i sa UberPOOL uslugom gdje vozači moraju pokupiti više putnika koji idu u istom smjeru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu