Na koliko detalja paze proizvođači automobila da bi se probili na najvećem svjetskom tržištu pokazuje i primjer Fordovih "zlatnih noseva". Njihov je zadatak spriječiti da automobili tog proizvođača imaju značajku koje se kineski kupci najviše užasavaju – miris novog automobila.
Opsežan test
Kako piše Reuters, u Fordovu razvojnom centru pored grada Nanjinga zaposleno je 18 stručnjaka za miris materijala čiji je zadatak pomirisati i ocijeniti svaku komponentu koja se ugrađuje u unutrašnjost Fordovih automobila namijenjenih kineskom tržištu. Inače, test mirisa nije jedinstven samo za Kinu, ali je daleko opsežniji nego na ostalim tržištima. Naime, Fordovi "zlatni nosevi" godišnje provedu oko 300 testova, trećinu više nego na europskom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu