Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Harley-Davidson sve izraženije gubi privlačnost među kupcima

Autor: Tomislav Pili
19. srpanj 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Robert Belosevic/PIXSELL

Prodaja u SAD-u pala devet posto, više od pada tržišta motocikala.

Harley-Davidson, američki proizvođač kultnih motocikala, sve više gubi snagu svog brenda. Kompanija je objavila revidirano kvartalno izvješće koje je pokazalo pad svih segmenata poslovanja. Kako navodi Bloomberg, možda najalarmantniji je pad prodaje dodatne opreme od 17 posto što je više od pada prodaje motocikala i rezervnih dijelova.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, već desetljećima se kožna jakna s Harley-Davidsonovim amblemom smatra kultnim odjevnim predmetom, ali takvi artikli sve manje nalaze kupce. Što se tiče prodaje motocikala, kompanija je u drugom tromjesečju ukupno prodala gotovo 82.000 motocikala što je sedam posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. Pri tome je pad na američkom tržištu od preko devet posto bio veći od očekivanja same kompanije dok je minus na izvoznim tržištima od dva posto u skladu s očekivanjima.

Harley-Davidson, američki proizvođač kultnih motocikala, sve više gubi snagu svog brenda. Kompanija je objavila revidirano kvartalno izvješće koje je pokazalo pad svih segmenata poslovanja. Kako navodi Bloomberg, možda najalarmantniji je pad prodaje dodatne opreme od 17 posto što je više od pada prodaje motocikala i rezervnih dijelova.

Naime, već desetljećima se kožna jakna s Harley-Davidsonovim amblemom smatra kultnim odjevnim predmetom, ali takvi artikli sve manje nalaze kupce. Što se tiče prodaje motocikala, kompanija je u drugom tromjesečju ukupno prodala gotovo 82.000 motocikala što je sedam posto manje nego u istom lanjskom razdoblju. Pri tome je pad na američkom tržištu od preko devet posto bio veći od očekivanja same kompanije dok je minus na izvoznim tržištima od dva posto u skladu s očekivanjima.

 

1,8 milijardi dolara

uprihodila je kompanija u drugom kvartalu, pet posto manje nego lani

Pad na domaćem tržištu veći je od ukupnog pada tržišta. Naime, u prvom polugodištu broj registracija novih motocikala u SAD-u je smanjen za sedam posto. Kompanija je ukupno uprihodila 1,8 milijardi dolara što je pet posto manje nego lani dok je neto dobit od 259 milijuna dolara manja osam posto.     

Autor: Tomislav Pili
19. srpanj 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close