Godišnja navala turista trebala je najvećem maloprodajnom lancu u Hrvatskoj donijeti određeno financijsko olakšanje, no umjesto toga ljeto se pokazuje kao još jednom glavoboljom za Agrokor, izazivajući spiralu krize koja je zaprijetila gospodarstvima diljem Balkana, piše u ponedjeljak Bloomberg.
Agrokoru trebaju milijuni turista koji svake godine nahrupe u hrvatska ljetovališta da troše svoj novac u Konzumovim trgovinama roba, najvećeg generatora novca za grupu. No, sada čak i domaće stanovništvo izbjegava njegove prodavaonice, okrećući se konkurenciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Bolji je Konzum nego šparovi i Lidl, dok mi nije jasno tko ide u Kaufland!?
Gdje god da sam na moru, uvijek kupujem u Konzumu. Od raznih tih diskonta koje viđam najviše povjerenja imam u Konzum. Za mene su najpovoljniji, ovi lokalni diskonti samo nabijaju cijene, dok u Konzumu često imaju akcijske ponude[/url].
Nije prblem u konkurenciji, problem je u lošem publicitetu.
Dok god je Todo u svom dvorcu a ne iza resetaka Agrokor nema sanse.
Onog trenutka kad Todo zavrsi iza resetaka ljudi ce se opet okrenuti Konzumu.
mislim da imas pravo 100%.
ali zasto todo ne moze pasti?
osim toga sto su mnogi povezani, to bi bio signal svima manjima da i oni mogu doci na red jer ako pada todo onda su oni i vise nego ranjivi. a to stvara vec veliku grupu ljudi koji bi stitili todu.
i zato todo nece u bajbukanu
Slazem se. Medjutim, njihov horizont je kratak: ovo ljeto uhvati nesto, prikazi to, prodaj se i cao djaci. Kad krene rasprodaja bit ce kud koji mili moji.
Uključite se u raspravu