Dok već godinama čekaju nove minimalne uvjete za kategorizaciju obiteljskog smještaja, kojima bi se regulativa prilagodila suvremenim potrebama gostiju u segmentu koji čini čak 50 posto smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj, destinacije koje žele podići kvalitetu vlastite ponude razvijaju posebne oznake kvalitete za apartmane, sobe, vile, pansione….
Iznajmljivači svojim gostima tako nude garanciju da će naići na željeni nadstandard te smještaj prilagođen njihovim potrebama, a sebi osiguravaju veći prihod i plasman na tržištu. Umjesto kriterija poput kvadrature apartmana, telefonske linije ili pak noćnog ormarića, smještajnim kapacitetima koji žele oznaku kvalitete broje se, recimo, perilica suđa, vanjski tuš, roštilj na terasi, površina balkona, zaštita insekata, mogućnost spremanja bicikla ili oprema za igru djece. U suradnji turističkih zajednica županija i ureda Hrvatske gospodarske komore, kroz razvoj oznaka kvalitete obiteljski smještaj brendirao se za sad u četiri županije na obali, Istra je sa svojim brendom Domus Bonus bila prva, slijedio je Kvarner s oznakom Kvarner Family, a nedavno su im se pridružili Zadarska i Šibensko-kninska županija s oznakama Welcome i Like Home.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.privatni smještaj izgradio Hrvatsku kao turističku destinaciju, a oni sad imaju viziju.. kako opravdati svoje stolice..
Uključite se u raspravu