Rivalstvo između dva njemačka maloprodajna lanca Aldija i Lidla ovoga se tjedna iz Europe seli "preko bare". Lidl u četvrtak otvara prvih devet trgovina u tri američke savezne države, Sjevernoj i Južnoj Karolini te Virginiji. U idućih godinu dana taj njemački trgovac namjerava u SAD-u imati najmanje stotinu supermarketa, većinom na istočnoj obali.
Tek početak
No, analitičari vjeruju da je to tek početak Lidlove invazije na Ameriku. Procjene govore da će Lidl u sljedećih pet godina u Americi otvoriti oko 600 trgovina čime će i na američkom tlu započeti bitku s vječnim rivalom Aldijem. No, ni taj trgovački lanac – kojeg se spominjalo kao potencijalnog kupca Konzuma – ne sjedi skrštenih ruku. Aldi je u nedjelju najavio kako će uložiti 3,4 milijarde dolara u širenje i obnovu svoje mreže trgovina. Time kapitalna ulaganja Aldija ove godine rastu na pet milijardi dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu