kako uskladiti vlastitu verbalnu i neverbalnu komunikaciju (geste,mimika,pokreti,boja glasa…)
kako potaknuti i ostvariti suradnju sa potencijalnim poslovnim partnerom u procesu pregovaranja
kako se dobro pripremiti i koje su opcije moguće? Koji su interesi druge strane?
taktika razmjene informacija – tri ključna koraka (aktivno slušanje, pitanja, refleksija)
kako utjecati na partnera u pregovorima (reci ono što želim čuti)
razumjeti poziciju druge strane, njihovu snagu, njihovo moguće nezadovoljstvo
koje rješenje je za vas prihvatljivo, što ako ne uspijete postići dogovor, koja je vaša alternativa?
kako reagirati u kritičnim situacijama kada ste izvrgnuti pritisku, inzistiranju, prljavim taktikama?
kako ignorirati napade, smanjiti tenzije i ostati fokusirani tijekom pregovaračkog procesa
kako slušati pozorno, zatražiti pojašnjenja, izraziti svoja stajališta bez provokacija
biti svjesni emocija druge pregovaračke strane, a posebice vlastitih reakcija
kako tražiti ustupke kod pregovaranja uvjeta
ciljevi u pregovorima se razilaze, kako se vratiti na pravi put
kako zauzeti neutralnu poziciju i realno sagledati situaciju, kako graditi most razumijevanja i povjerenja
kako promijeniti smjer pregovaranja? Ne odbijajte – preuokvirite !
tri taktike ponašanja u pregovorima koje vode rješavanju problema
tips&tricks – korisni savjeti i praktični primjeri
Svaki polaznik ima priliku sudjelovati na vježbama, seminar je koncipiran kao izmjena predavanja, vježbi i grupnog rada. Vježbe koje ćemo proći na seminaru:
kako postaviti Bottom line – najnižu granicu koja nas štiti od loših i nepovoljnih odluka
Iznalaženje BATNE – alternative ako pregovori ne uspiju
Simulacija pregovaranja u timu uz primjenu naučenih tehnika
Iznalaženje vlastitog preferiranog ponašanja u situacijama neslaganja i visokih tenzija
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentirajte prvi
Uključite se u raspravu
Pridružite se najvećoj poslovnoj zajednici u Hrvatskoj!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu